Sun sunnay day !


Sheenare=)
Var ett tag sedan sen jag blogga. Men Jag har haft det sjukt mycket. Varit upptagen hela tiden.
Det är väldigt mycket med skolan, långa dagar, knappt fulla veckor, mycket hålltimma, prov hela tiden, inlämningar, arbeten mycket sådant tillslut tröttnar man ! Men sen har jag jobbat väldigt mycket, tränat, sen har jag SHOPPAT väldigt mycket och det är ju fint väder ute inte ska man sitta hemma framför datorn=)

Men imorse runt ca 09:00 tog jag en träningsrunda i skogen fett skönt på morgonen..Älskar att powerwalka, har mina trängingstavar å då går det mycket bra=).. Sen idag ska jag tvätta haha jätte kul, har påsklov, måste plugga mycket men men. Skolan som sagt. ut anyway ikväll ska jag ut å ha det kul släppa loss lite...

Men ni får ha det bra så länge puss puss!

Btw I promise that I would be better with ma writting.. Lovar att jag ska försöka blogga mer !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0