Better days would come...


Så som tiderna går förändras vi alla också. Allting som hände förr, var då, men fortfarande spelar det en stor roll i hur man är själv idag. Det jag gick igenom då gjorde mig starkare idag men samtidigt blir man svag för vissa saker återupprepas men inte i samma ''skala'' utan annorlunda.


Jag minns när min bästa vänn dog, det tog en tid tills allting läkte. Men samtidigt så kämpar man för dem personerna man älskar. Jag minns inte hur många gånger jag har tänkt varför hon och inte jag ? Men allting har sin anledning varför saker och ting händer och vi undrar hela tiden varför dör folk vid en tidig ålder och det värsta är när folk försöker tro att dem har alla svaren men ingen har alla svar. Allting har ett syfte är det ödet ? eller är det slumpen som styr våra liv ? Självklart dör ens bästa vän, som man har kännt sen man var liten en riktig barndomsvän man blir ju sårad och mår dålig är deprimerad. Men jag mår dåligt fortfarande även om ett år har gått sen hon dog, men jag visar det inte.. Finns ingen mening med det å visa att man mår dåligt för det kommer inte att hjälpa och man kan inte ta tillbacka den personen man själv älskar.


 

Don't try to lose your hope because better days would come!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Ska vi följa varandras bloggar med bloglovin ? =)

2009-02-28 @ 23:17:11
URL: http://supermatilda.full.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0