Helloooo!!!


Gud det känns som evigheter att jag inte har bloggat hehe....Men here I am again, anyway..Jag har haft jätte mycket nu.
Massa plugg, prov typ varenda vecka, 2 prov på samma vecka ibland tre fett jobbigt...Är sjuk oxå, var hoss läkaren dem ba magkatarr men det känns inte som det, det är värre på G asså! Hel sjukt verkligen !.. Men jag försöker hålla hoppet uppe och vara glad, även om allt gör ont, och man känner sig hur sjukt dåligt som helst...

Jag har pluggat asset av mig faktiskt, har prov i samhäll imorgon ca 30 sidor å läsa på och 4 olika stenciler med kanske 4 blad i sig och instuderingsfrågor ca 40 instuderingsfrågor...Drygt jobbigt ! Men samhäll är roligt men inte just detta kaptiel jag läser om massmedior nej nej,..usch nej ! Jag gillar mer om internatonell poletik, alltså om USA..varför dem har så stor påverkan på ekonomin i världen ! Men det blir nästa år å läsa sånt, äääääääsch snart kommer sommaren..Hoppas det blir en RIKTIG vår pallar inte med en massa regn och segt väder, sjävl så blir man ju trött, sur & grining....


Buuut keep ya head up=)) Peeaceee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0