Katastrof till en måndag


Imorsse när jag skulle till skolan var det fett nice väder faktiskt. Så jag tog på mig min söta svarta väst, men var sportaktig idag...pallade ej med min feta everest jacka haha..men iaf sene så började det regna och någon timme inan naturkunskapen börja det snöa !! Typiskt göteborgsväder...hatar detta...

Nu e jag hemma för har en lång håltimme tills halv 5 sen har jag en lektion på kanske 40 minuter (hoppas jag) men  ma girl N gjorde dagen bättre, man blir så sur när det e sånt väder...Sen ikväll blir det träning, och sen så ska jag kolla på killarnas träning med jasse och madde vill någon mer hänga på? åååå man har värsta sommarlängtan för det e liksom MAARS å snart borde det vaara vår...men sen min Mammi har åkt utomlands och jag ringde henne härom dagen ohn ba det e ca 22 plus grader här fett skönt e det asså...men hoss oss e det regn å sånt tråkigt väder..men snart komemr hon oxå hem åker imorgon tror jag hähäh=))

Men jag längtar verkligen till sommaren ska vara borta i ca 2.5 månad, sköööönt...men snart e det oxå liksom om 2 månader (om man ej räknar med mars månad) det går la snabbt...i think..anyway, sommaren då ska jag vara med två världens underbaraste killeee specielt den ena av dem.. Luuuuuuv them=))



Keep it cool fo' now=))

Peacee out <3<3
Peace out så hörs vi senare igen;) 
<3333

Kommentarer
Postat av: The nerd

du förlita dig blint på d svenska fina vädret skulle hålla sig :D..Hoppas d blir mkt snöö snart :d..Ska mula dig ;)

2009-03-02 @ 21:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0