Sjuuuk...=(

                                     

Jag hatar denna månad ! Alla är sjuka inklusive jag, sen tre veckor tillbacka...Har varit inne på akuten ca 5 gånger hittils...
Meeeeeen nu är det feber å allt annat. När tar detta slut ? Asså jag vill ha sommar, känns som om jag är sjuk hela tiden.

Dåligt imunförsvar kanske !? Det är det säkert men, dessa senaste dagar har jag bara mått dåligt varför ?
Från magkatarr till någt helt annat som inte jag själv vet, eller dessa konstiga läkare...Dem kan ju ingenting !
Igår ( fredag ) skulle jag vara dommare, döma en match men jag orkade inte fick feber å allt...! Varför måste detta bara bli värre ? Kan det bara intee bli vår, så att man ser några vårtecken ute ?

I detta landet vill ej solen skina fram, det enda som det gör är att det blåååser, regnar och är så drygt väder som möjligt..Hahah klaga måste man ibland. Men nu är det lördag, dricker te skulle jobbat ikväll men jag avboka allt för jag orkar inte röra på mig, ligger i min säng och har feber.. But anyway be cool;)

Alla ni som är sjuka krya på dig & alla ni som inte är det försök å inte bli sjuka;)

Kep ya head up Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0