Slutkörd! =(


Det är en vanlig typisk söndag, allting rullar som vanligt...Jobba igår är helt slutkörd..Idag ska jag at ma brothers place, mina två skönaste vänner var här jasse å ajla....hah väckte mig imorse men det får man tåla...

Helgen har varit vilt jobba som sagt..Både fredags och lördags kväll.. Blev lite övertid och var en helt full kväll...Massa konstiga männsikor man stötte på men som sagt man jobbar bara...Och en bartenders liv är stressigt då och då.. Det var vissa personer som boka restaurangen (konferansgäster) så det blev full tempo hela tiden. Och dem satt länge egentligen stänger restaurangen kl 02:00 men det blev övertid, jag fick gå lite tidigare än alla andra.. Min chef såg att jag inte orkade, jag var helt borta men det gick ju på något sätt.. Samtidigt som jag e sjuk, får ej stressa men gjorde det endå. (Har magkatarr) och det är jobbigt, men som sagt vill man leka får man tåla leken. Som man bäddar får man ligga....Men idag ska jag försöka plugga (måste) hehe, men ska till ma brother and play with his cutiee kids=)...

Ha en trevlig sööndag nu =) PEACE

Kommentarer
Postat av: Jasseee

Jaaao, keep ya head up...=)

you know that we luuvv ya !

2009-03-02 @ 08:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0