Söndag morgon....

Ohh det är söndag idag..vaknade tidigt typ kl 07:00...måste duscha fixa mig för att jag ska till Udevalla. Men är hur trött som helst, jobbat asset av mig igår heh..  Men ibland just keep it going..Idag blir det ljusblåa chinos byxor med en vit - blå skjorta och vita vagabond (classic ones)  skor hot hot...(Alla har olika still) Men sen är det v.13 två prov på måndag..Jobbigt jobbigtt men har pluggat lite måste göra det i bilen idag på väg till Udevalla.. För stt klara dessa prov imorgon. Sen så är det bara hela v.14 skolan och v.15 lov inklusive måndag där v.16 ledig beacus it's a red day..

Sen att lyssna på min favorit låt: Bullet for my valantine - Road to no where

Ps. det är inte någon övderdriven metall utan det e mer en ballad. Texten är hur bra som helst låten är bara underbar !

Ha det trevligt på denna ljuvliga söndag <3333




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0