Söööööööööööndahhh

Det som sägs bryts oftas pga att man e alltid upptagen.. Idag är det söndag skit fint värder ute men kallt börjar bli kyligt igen (hoppas inte).

Jag har haft mycket plugg varit utee specielt nu när det har varit fint väder, tagit för mig lite hehe.. Sen att jag har kört mycket, gått på bio alltid något som kommer upp. En grejj som faktsikt stör mig väldigt mycket jag vill hitta en snygg klänning. Ska på min homies student och vilket jag inte kan hitta en för dem e så snygga, för breda för mycket 80-tal...Jag kan inte hitta en klasssik klänning längre men får la leta

Nu ska jag åka å köra ååå träffa min kusin som skall åjka tillbaka till dalarna idag Borlänge =)
Ni får ha det skit bra såååååååå hörs vi puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0